Przedwczoraj odwiedziliśmy miasteczko Entre-Deux posiadające status miasteczka kreolskiego. Jest to emblemat turystyczny na Réunion patronujący miastom i osadom, które dbają o swoją spuściznę kulturową. Do ich grona należą także odwiedzone już przez nas Cilaos, Hell-Bourg i Sainte Rose. Spacerując uliczkami malowniczo położonego Entre-Deux podziwialiśmy kreolskie domy oraz ukształtowanie terenu, w którym położone jest to miasto. Później czekał nas około dwugodzinny spacer górskim szlakiem, podczas którego zeszliśmy prawie do koryta rzeki Bras de la Plaine.

Natomiast wczoraj odwiedziliśmy punkt widokowy o nazwie La Fenêtre („Okno”) położony na wysokości 1587 m n.p.m., z przepiękną panoramą Cyrku Cilaos, w którym byliśmy tydzień temu. Mogliśmy z lotu ptaka popatrzeć na miasto Cilaos, osadę Ilet à Cordes oraz, co nie zdarza się często z powodu chmur, dostrzec szczyt najwyższej góry Réunion – Piton des Neiges. Następnie zrobiliśmy sobie 40-minutowy, dość forsowny ze względu na deniwelację terenu, spacer górskim szlakiem.